zaterdag 22 april 2017

Goeden avond.

Vandaag is het gelukt om de 2 segmenten op poten te zetten.
De poten zijn aan de buitenzijden 205cm hoog. Laag 1 staat op 95cm hoog en de vierde laag komt op 145cm hoog. Ik heb genoeg ruimte onder laag 1 om de relaisruimte op te bouwen er er onder te werken.
Ook heb ik de plaat met de trafo,s en andere zaken al aan de poten gemonteerd.
Op de terugweg van uit Dordrecht even bij MTE naar binnen gegaan om de cadeaubon, die ik van vrienden voor mijn verjaardag heb gekregen, te verzilveren. De keus is uiteindelijk gevallen op 2 bouwdozen van Auhagen met elk 2 stadhuizen er in. Het is de bedoeling om die op de bovenste verdieping tegen de achterkant te plaatsen. De muur heeft een lengte van 4 meter, dus we hebben er straks nog meer nodig.

M.b.t. het solderen met S-39 is de beslissing gevallen. Ik ga er niet mee door.  Ik ga de draadjes op die plekken waar het niet aan de railschoen gesoldeerd kan worden, tussen de raiils en de bielzen in steken.
De tijd zal uitwijzen of dit goed gaat.

Het deel  wat al met S-39 vast gesoldeerd is laat ik zitten, maar dit gedeelte zal in de toekomst wel redelijk bereikbaar moeten blijven.

Groeten,
Fred

Geen opmerkingen:

Een reactie posten